torsdag 14 mars 2013

Flickan inom mig


Det här är inte bara min blogg. Det är hennes blogg, flickan inom mig. Bloggen kommer lägga fokus på henne, och hennes förtvivlan. Det som gjorde att vi skiljdes åt, och jag började förtränga. Hennes historia innehåller psykopatisk hjärntvätt, svår mobbing och sexuella övergrepp, som format den jag är idag. Hennes ord har jag tidigare aldrig delat med mig av, det är en del av min historia som varit för mörk för att granskas närmare. Men nu tänker jag inte vara tyst längre. Jag tänker låta hennes röst få tala.

Så beskriver bloggaren på Flickan inom mig sig och sin blogg. Följ bloggen eller läs den genom att klicka på HÄR

Du hittar också bloggen i vår blogglista till höger på denna sida.

Varmt välkommen!

/Överlevare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar