måndag 19 oktober 2015

Navet

Här nedan kommer lite information om förändring och uppdateringar av hemsidan Navet. Du hittar länken dit bland länkarna i högerspalten.

Värme
Lotta, Överlevare


"Hej!
Jag utvecklar Navet och undrar om ni vill vara med?
Tex få länk till er blogg på Navet?
http://www.navet.webs.com/
Jag har haft Navet, en hemsida om sexuella övergrepp på barn,
i många år nu.
Och i år har jag utvidgat den en hel del
och nu har jag ett mål med den.
Tanken är att man lätt ska hitta information
när man börjar söka på nätet.
Att det ska vara tillgängligt.
Jag började söka på nätet för ca 20 år sedan
och det var svårt att hitta info.
Sedan pluggade jag psykologi och skrev en uppsats
om sexuella övergrepp på barn
och utifrån det började jag bygga Navet.
Jag är själv överlevare
och har gått i terapi i många år
Dessutom har jag funnits på olika forum genom åren..
och det är genom det jag och Lotta som har Överlevare
känner varandra.
För mig är det så viktigt att människor som varit utsatta för övergrepp
får någonstans att vara
där man dels kan hitta fakta och hjälp
men också känna igen sig.
Så jag undrar nu om ni bloggare skulle vilja ha länk till er blogg på Navet?
Jag har kollat med Lotta så det inte känns fel för henne
men hon ser att vi båda behövs.

Hör av dig till navet@live.se
Varma hälsningar
    Spökis"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar